ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ


powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Ο λυράρης και το δικηγοράκι

Σε μια πάμπτωχη οικογένεια στην Κρήτη με τρία παιδιά, η γυναίκα δεν αισθάνεται πολύ καλά μια μέρα και πάνε στον γιατρό με το σύζυγο της.
Ο γιατρός, καλός φίλος της οικογένειας, τους ανακοινώνει ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, γιατί η γυναίκα είναι υγιεστάτη και ότι ο λόγος της αδιαθεσίας της είναι πως είναι έγκυος, και μάλιστα με τρίδυμα!!!
«Τρίδυμα!!!» φωνάζει απελπισμένος ο Κρητικός σύζυγος.
«Αδύνατον!!! Εδώ δεν τα φέρνουμε βόλτα με τα παιδιά που έχουμε, πως θα τα καταφέρουμε με τρία ακόμα; Γιατρέ σε παρακαλώ κάνε κάτι. Δεν γίνεται να γεννήσει άλλα τρία παιδιά η γυναίκα μου!!!»
Ο ευσυνείδητος γιατρός απαντάει:
«Εγώ καλέ μου φίλε, αν σκέφτεσαι την έκτρωση, δεν τα κάνω αυτά τα πράγματα. Αυτό όμως, που μπορώ να κάνω για να σας βοηθήσω είναι το εξής:
Έχω αυτό το καινούριο μηχάνημα που μπορεί με έναν απλό υπέρηχο να καταλάβει τι θα γίνει το κάθε παιδί όταν μεγαλώσει. Θα σας πω το μέλλον του κάθε παιδιού και μετά εσείς μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε »
Πράγματι φέρνει το μηχάνημα ο γιατρός και μετά από την πρώτη εφαρμογή λέει:
«Aααα!!! Τι ωραία! Αυτό το παιδί που είναι στα δεξιά και προς τα πάνω θα γίνει γιατρός, αλλά όχι ένας απλός γιατρός , ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΟΣ!!!»
«Είδες αντρούλη μου,» λέει η γυναίκα, «γιατρός θα γίνει το παιδί μας».
Συνεχίζει ο γιατρός και αναφωνεί ξανά με ενθουσιασμό:
«Ωωωω!!! Μα αυτό είναι εξαίσιο!!! Το παιδί αριστερά και κάτω θα γίνει δικηγόρος!!! Αλλά όχι ένας απλός δικηγόρος ΜΕΓΑΛΟΔΙΚΗΓΟΡΟΣ!!!»
«Είδες αντρούλη μου», λέει η γυναίκα ξανά, ανακουφισμένη, «δικηγόρος θα γίνει το παιδί μας».
«Και το τρίτο γιατρέ τι βλέπεις γι αυτό;», ρωτάει με αγωνια ο Κρητικός.
«Το τρίτο χμ το τρίτο θα γίνει λυράρης! Σπουδαίος λυράρης, θα τον μάθει όλη η Κρήτη.»
«ΛΥΡΑΡΗΣ!!!! «φωνάζει έξαλλος ο πατέρας, «δεν μπορείς να κάνεις κάτι να μείνουν τουλάχιστον τα δύο;»
«Εγώ δεν μπορώ φίλε μου, έχω πάρει όρκο. Αλλά αυτό που μπορώ να σας πω για να σας βοηθήσω λίγο, είναι ότι ο λυράρης είναι κάτω και δεξιά.»
Μόλις πάει το αντρόγυνο σπίτι , λέει ο άντρας : «Γυναίκα αδύνατον να κρατήσουμε και τα τρία παιδιά, ας ξεφορτωθούμε τουλάχιστον τον λυράρη.»
Μετά από κλαυθμό και οδυρμό δέχθηκε η γυναίκα να ξαπλώσει στο πλάι με τη δεξιά πλευρά προς τα πάνω.
Με μιας ο άντρας την δίνει μια δυνατή αγκωνιά στην κοιλιά, κάτω και δεξιά…και ακούγεται μέσα απ την κοιλιά ένα δυνατό «Ωωωωώχ!!!!» και αμέσως μετά:
«ΕΕΕΕ!!!! ΟΟΟΟ!!! ΕΕΕΕ!!! ΟΟΟΟ!!! ΠΑΕΙ ΤΟ ΔΙΤΣΗΓΟΡΑΤΣΙ!!!!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: