ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ


powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Μικρά ανέκδοτα

Κάναμε σεξ για πρώτη φορά και αμέσως μετά με είπε ΤΣΟΥΛΑΡΑ !

Έτσι κι εγώ, του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει!

--------------------------

Ρε Γιώργο, έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με τη γυναίκα μου...

- Τι πρόβλημα, ρε Μήτσο;

- Κάθε μέρα μου ζητάει ένα σωρό λεφτά... Τη Δευτέρα 100 ευρώ, την
Τρίτη 200 ευρώ, την Τετάρτη 250 ευρώ...

- Όπα σιγά! Και τι τα κάνει τόσα λεφτά, ρε Μήτσο;

- Ξέρω και γω... Μήπως της τα δίνω;

--------------------------

Γιέ μου, κάποιο πουλάκι μου είπε ότι παίρνεις ναρκωτικά...

- Πας καλά ρε πατέρα; ΕΣΥ μιλάς με τα πουλάκια, ΕΓΩ παίρνω τα ναρκωτικά;

--------------------------

Εκείνη: (Αρχίζει να βήχει)

Εκείνος: Θέλεις κάτι για το λαιμό σου;

Εκείνη: Αχ ναι! Εκείνο το μαργαριταρένιο κολιέ...

--------------------------


-Από τι πέθανε η πεθερά σου;

-Από καταρράκτη...

-Α... την κακομοίρα... Την εγχείρησαν;

-Όχι! Την έσπρωξα...

--------------------------

Ήταν ένας και έκανε κάμψεις στην αυλή του.........και περνάει ένας
γύφτος και του λέει:

- Φιλαράκι αυτό που γκαμούσες έφυγκε..

--------------------------

Ο πρόεδρος του δικαστηρίου στον κατηγορούμενο:

- Δε σου έφτανε που πήρες τα λεφτά, αλλά άρπαξες και τα κοσμήματα;

- Το χρήμα μόνο του δεν κάνει την ευτυχία, κύριε πρόεδρε.


--------------------------

Χαζεύοντας χθες στις βιτρίνες βλέπω:

Πουκάμισα:2 E?

Παντελόνια: 3 Ε?

Κοστούμια: 8 Ε?

Μπουφάν: 4 ?

Τρελάθηκα από την χαρά μου!
Μπήκα μέσα και ήταν καθαριστήριο...!!!!!

--------------------------

Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί και ρωτάει ο ταξιτζής:

- Πού πάμε κορίτσια;

Και λέει η μία στην άλλη:

- Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;

--------------------------

-Αφού είσαι νέα οδηγός, γιατί δε βάζεις το Ν;

-Εσύ που είσαι μαλάκας, γιατί δε βάζεις το Μ;

--------------------------

Δύο τύποι κάθονται στο καφενείο της γειτονιάς.

Περνάει ο παπάς κρατώντας τον γοφό του και βογκώντας.

Του λένε, "Πάτερ, έλα να σε κεράσουμε ένα καφεδάκι και να τα πούμε λίγο".

"Ευχαριστώ παιδιά μου αλλά δεν μπορώ, γλίστρησα χθες και χτύπησα στον
μπιντέ και δεν μπορώ να καθίσω, πονάω, μόνο να ξαπλώνω μπορώ" και
φεύγει.

Γυρνάει ο ένας στον άλλον και λέει "Τι είναι ρε ο μπιντές";

"Ξέρω κι εγώ; Σάμπως πήγα ποτέ στην εκκλησία;"

Δεν υπάρχουν σχόλια: